Hoe werkt dat, vlees aan huis geleverd?
1. Bestelling
Wij noteren je bestelling op dag A en leveren op dag C. We starten pas met het bereiden van jouw bestelling op de dag voor levering.
2. Verpakking
Wij verpakken elk stuk vlees vacuüm om het vlees langer vers te houden.
3. Levering
Het vlees zit netjes verpakt en wordt gekoeld vervoerd. De dag van levering krijg je een email met track en trace code en een tijdspanne van een uur waarbinnen we verwachten je bestelling te leveren.
4. Kwaliteitsgarantie
Onze werkwijze werd uitvoerig getest en heeft de goedkeuring van het FAVV.
1. Bestelling
Bedankt voor je bestelling! Om jou de beste kwaliteit en versheid van ons vlees te garanderen, verwerken wij je bestelling pas de dag voor de gekozen levering. Op die manier komt het vlees vers bij jou aan de deur en kan je het gerust nog enkele dagen bewaren.
Wens je je bestelling nog aan te passen?
Contacteer ons gerust telefonisch 058 60 40 00 of via mail webshop@dierendonck.be
Goed om te weten: bestel je op dag A, dan leveren we uit op dag C. We leveren van dinsdag t.e.m zaterdag (tussen 9-17u). Bestel je op vrijdag, dan leveren we pas uit op dinsdag om de versheid te garanderen.
2. Verpakking
Wij verpakken elk stuk vlees vacuüm. Op die manier blijft het vlees vers. Elke bestelling wordt netjes verpakt in een Dierendonck-box.
De doos is gemaakt van FSC®-gecertificeerd papier, afkomstig van hout uit een duurzaam beheerd bos. Leg hem gerust bij het oud papier.
3. Levering
Voor ons vervoer kunnen wij rekenen op de expertise van DPD Fresh in België en Luxemburg en op DYNALOGIC in Nederland*.
Leveringen gebeuren van dinsdag tot zaterdag, tussen 9-17u.
De voortdurende controle door DPD fresh van de koude keten (+4°C en/of -18°C) zorgt ervoor dat de kwaliteit en de veiligheid van al je producten steeds gegarandeerd blijft. Door middel van sensoren tijdens het transport, opslag en sortering, monitoren zij voortdurend de juiste temperatuur.
Let op!
- Onbeheerde bezorgingen mogen alleen wanneer dit schriftelijk is aangevraagd bij de vervoerder.
- Wanneer een bezorging op verzoek onbeheerd achtergelaten wordt, staat Dierendonck niet meer garant voor de kwaliteit.
- Bij geen gehoor aan de deur zal de bezorger telefonisch contact opnemen, als dit ook onbeantwoord blijft, dan wordt het pakket terug meengenomen naar het depot waar het gekoeld bewaard wordt. Uw pakket wordt dan de volgende werkdag opnieuw aangeboden.
- Bij het plaatsen van een bestelling blijft de gekozen leverdatum een indicatie, wij behouden ons het recht om een tweede leverpoging te doen.
- Een nalevering ontstaat in het geval er bij de eerste poging niet geleverd kon worden, bij geen gehoor of door overmacht van de pakketdienst. Het pakket zal verplaatst worden naar levering voor de eerst volgende werkdag. Naleveringen van de zaterdag worden uiterlijk op dinsdag geleverd.
*Levering in Nederland is tijdelijk niet beschikbaar.
4. Kwaliteitsgarantie
Door onze uitvoerige positieve testen hebben wij dan ook volledige goedkeuring van het FAVV over onze manier van werken.
Ging er iets fout?
Dierendonck is trots op de kwaliteit van zijn producten en wil dat jij dat ook bent.
Wij verpakken en bezorgen onze bestelling met alle zorg. Indien er toch iets verkeerd loopt, contacteer dan simpelweg ons team en wij zetten het voor je recht.
Tijdens het weekend zijn onze kantoren gesloten en neem je best rechtstreeks contact op met DPD. Dit kan door te mailen naar customer.operations@dpdfresh.be of te bellen naar het nummer 015/21 24 90. (op zaterdag zijn ze bereikbaar tot 13u)
Stuur een e-mail naar webshop@dierendonck.be
Bel ons op het nummer
+32 58/59.90.90
Vind een antwoord op onze
pagina met veelgestelde vragen.
Verzendkosten?
Bestellingen boven de 150 euro leveren we GRATIS!
Onder de 150 euro rekenen we een leveringskost van 15 euro voor gekoeld transport.
Voor de levering van niet gekoeld transport rekenen we een leveringskost van 8 euro.