FAQ
HOE WERKT DAT, VLEES AAN HUIS GELEVERD?
Het klinkt een beetje gek, maar met een doordacht logistiek systeem is dit perfect mogelijk. Wij hebben ervoor gekozen om elk stuk vlees vacuüm te verpakken, zoals we wel vaker doen in onze winkels aan de kust. Op die manier blijft het vlees langer vers. Vlees dat vacuüm is getrokken, kan gerust een week, tot 10 dagen perfect bewaren. Dit onder gekoelde temperatuur.
Ook over het vervoer van ons vlees werd nagedacht. Elke bestelling wordt mooi verpakt en met gekoeld transport tot bij u thuis gebracht.
WAT KOST HET?
Bestellingen boven de 150 euro leveren we gratis!
Onder de 150 euro rekenen we een deelnamekost van 15 euro.
HOE COMMUNICEREN WE EENS ER IS BESTELD?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u automatisch een bevestigingsmail. De dag voor de levering ontvangt u een herinneringsmail van transportbedrijf DPD Fresh. Op de dag van levering sturen zij u 's ochtends een tijdsvenster van één uur waarin de levering zal plaatsvinden.
IS ER EEN TWEEDE AANBIEDING MOGELIJK?
In geval van nood kan een tweede bezorgpoging worden ingepland. Na een mislukte bezorging wordt uw pakket teruggebracht naar een gekoeld depot en de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Omdat ons vlees op de dag van verzending vers wordt gesneden en verpakt, kunnen we u kwaliteit en versheid garanderen. We geven de voorkeur aan levering de dag na verzending om zo optimale kwaliteit te waarborgen. Kies daarom zorgvuldig uw leverdatum.
(Levering bij de buren is helaas niet mogelijk.)
HOE KAN IK DE ALLERGENEN RAADPLEGEN?
Voor een lijst met de allergenen, kunt u contact met ons opnemen. Mail naar quality@dierendonck.be