Comment ça marche, de la viande livrée chez vous ?

1. Commande

Nous prenons note de votre commande. Le jour de la livraison, nous préparerons votre colis de manière fraîche.

.

2. Emballage

Nous emballons sous vide chaque morceau de viande pour qu'il reste frais plus longtemps.

C'est un excellent moyen de s'assurer que votre viande est toujours fraîche.

3. Vervoer

Het vlees zit netjes verpakt en wordt gekoeld vervoerd. De dag van levering krijg je een email met track en trace code en het verwachte uur van levering. (tijdspanne van één uur)

4. Kwaliteitsgarantie

Onze werkwijze werd uitvoerig getest en heeft de goedkeuring van het FAVV.

1. Commande

Merci pour votre commande ! C'est noté. Afin de vous garantir la meilleure qualité et fraîcheur de notre viande, nous ne traitons votre commande que le jour de la livraison choisie
De cette façon, la viande est fraîche à votre porte et vous pouvez la conserver pendant une semaine, jusqu'à 10 jours.

De cette façon, nous pouvons conserver la viande fraîche pendant une semaine, jusqu'à 10 jours.

Commande

2. Emballage

Nous emballons sous vide chaque morceau de viande. De cette façon, la viande reste fraîche. Chaque commande est soigneusement emballée dans une boîte iso avec un certain nombre de packs de glace. La boîte se referme et est joliment emballée dans un carton et ne sera plus ouverte jusqu'à ce qu'elle atteigne sa destination finale.

La boîte est en papier certifié FSC®, issu de bois provenant d'une forêt gérée durablement. N'hésitez pas à le mettre dans votre papier recyclé.

Emballage

3. Vervoer

Voor ons vervoer kunnen wij rekenen op de expertise van DPD Fresh in België en Luxemburg en op DYNALOGIC in Nederland
De voortdurende controle door DPD fresh van de koude keten (+4°C en/of -18°C) zorgt ervoor dat de kwaliteit en de veiligheid van al je producten steeds gegarandeerd blijft. Door middel van sensoren tijdens het transport, opslag en sortering, monitoren zij voortdurend de juiste temperatuur.

Wij leveren momenteel in België, Nederland & Luxemburg.

Vervoer

4. Kwaliteitsgarantie

Door onze uitvoerige positieve testen hebben wij dan ook volledige goedkeuring van het FAVV over onze manier van werken.

Kwaliteitsgarantie

Ging er iets fout?

Dierendonck is trots op de kwaliteit van zijn producten en wil dat jij dat ook bent.
Wij verpakken en bezorgen onze bestelling met alle zorg. Indien er toch iets verkeerd loopt, contacteer dan simpelweg ons team en wij zetten het voor je recht.

Tijdens het weekend zijn onze kantoren gesloten en neem je best rechtstreeks contact op met DPD. Dit kan door te mailen naar customer.operations@dpdfresh.be of te bellen naar het nummer 015/21 24 90. (op zaterdag zijn ze bereikbaar tot 13u)

Stuur een e-mail naar webshop@dierendonck.be

Bel ons op het nummer
+32 58/59.90.90

Vind een antwoord op onze
pagina met veelgestelde vragen.

Verzendkosten?

Bestellingen boven de 150 euro leveren we GRATIS!

Onder de 150 euro rekenen we een leveringskost van 15 euro voor gekoeld transport.

Voor de levering van niet gekoeld transport rekenen we een leveringskost van 8 euro.

close menu